שיטת איפור כלה (עדין )המאפרת מאפרת באופן מלא את פניה של הכלה החל מבסיס ומצלליות בהירות -פסטליות ובקומבינציה של שפתיים מודגשות ועיניים אדומות .
מאפרת מקצועית מאפרת בצורה זו גם את המלוות של הכלה ונשים שאוהבות איפור שקט נשים שלא רגילות לאיפור.
שיטת איפור טבעי(טלוויזיה קולנוע ומגזינים) המאפרת המקצועית מאפרת למגזינים לפי בקשת הבמאי וכמובן באופן טבעי שלא יראה מאופר.
מאפרת מדגימה שיטה לאיפור כלה קלאסי:המאפרת מניחה מייק אפ לפי גוון בית החזה של הכלה המתאפרת
וקונסילר בגוון יותר בהיר ופודרה שקופה למילוי הבסיס.
מאפרת: נמלא את גבות לפי צבע שיער הראש ונבהיר את עצם אזור הגבה של הכלה מאופרת
המאפרת תאפר את גלגל העין האופן מעושן בהתאם לצבע המתקבל על ידי הקונסילר והפודרה
מאפרת: ניתן לחזק את קו הריסים העליון בעזרת מברשת אנגל מקצועית ובאמצעות צבע מקופינו או שחור.
מאפרת:נקו את הריסים ושימו מסקרה בצורה אחידה ויפה בהתאם לפניה של הכלה המאופרת
עיפרון בתוך העין יכול להיות לבן .
המאפרת:לא לשכוח הצללות אף ופנים ,הצללות לחי בצבעים טבעיים פודרה דחוסה ,פודרה דחוסה דרק
הסומק לעולם לא יהיה בגוונים ורודים אלא בגוונים טבעיים חום אפרסק השפתיים יאופרו על ידי פיגמנט הטביעי של הכלה מאופרת לפי גוון השפתיים ,ורוד לגווניי שפתיים ורודים
מאפרת:נשתמש בעיפרון בלאש ומעל גלוס שקוף,לגווניי שפתיים אפרסקים-נשתמש בעיפרון אפרסק ואז גלוס שקוף.
לגווניי שפתיים חומים עד אפורים נשתמש בעיפרון נטורל וגלוס שקוף.
מאפרת מדגימה שיטה לאיפור כלה בגישה אמריקאית:נשתמש בשלושה גווני של מייק אפ או מוצק או נוזלי כאשר הגוון הראשון יהיה גוון הבסיס של בית החזה של הכלה המאופרת הגוון השני יהיה גוון כהה והגוון השלישי יהיה גוון יותר בהיר.
מאפרת:את הגוון הבסיס הניחי על המצח ,גשר האף, לחיים ומסביב לשפתיים ובקו הסנטר.
את גוון המייק אפ הכהה נניח באזור ההצללות הלחי ,הצללות האף ,הצללות הסנטר וקו תפר השיער במצח.
מאפרת:את המייק אפ הבהיר נניח באזור הרכות ועצם הגבה ושכבה רביעית נטשטש מעברים עם שאריות מייק אפ הבסיס ונניח קונסילר באזור גלגל העין ונאפר בשכבה עדינה לאיחוד כל הגוונים וקיבועם.
מאפרת:מלאו את הגבות צבעו את גלגל העין לעגל את הריסים ולמסקר אותם להוסיף עיפרון בעין לשים סומק ולעשות שפתיים וקיבלנו איפור כלה לתפארת
מאפרת מקצועית מאפרת בצורה זו גם את המלוות של הכלה ונשים שאוהבות איפור שקט נשים שלא רגילות לאיפור.
שיטת איפור טבעי(טלוויזיה קולנוע ומגזינים) המאפרת המקצועית מאפרת למגזינים לפי בקשת הבמאי וכמובן באופן טבעי שלא יראה מאופר.
מאפרת מדגימה שיטה לאיפור כלה קלאסי:המאפרת מניחה מייק אפ לפי גוון בית החזה של הכלה המתאפרת
וקונסילר בגוון יותר בהיר ופודרה שקופה למילוי הבסיס.
מאפרת: נמלא את גבות לפי צבע שיער הראש ונבהיר את עצם אזור הגבה של הכלה מאופרת
המאפרת תאפר את גלגל העין האופן מעושן בהתאם לצבע המתקבל על ידי הקונסילר והפודרה
מאפרת: ניתן לחזק את קו הריסים העליון בעזרת מברשת אנגל מקצועית ובאמצעות צבע מקופינו או שחור.
מאפרת:נקו את הריסים ושימו מסקרה בצורה אחידה ויפה בהתאם לפניה של הכלה המאופרת
עיפרון בתוך העין יכול להיות לבן .
המאפרת:לא לשכוח הצללות אף ופנים ,הצללות לחי בצבעים טבעיים פודרה דחוסה ,פודרה דחוסה דרק
הסומק לעולם לא יהיה בגוונים ורודים אלא בגוונים טבעיים חום אפרסק השפתיים יאופרו על ידי פיגמנט הטביעי של הכלה מאופרת לפי גוון השפתיים ,ורוד לגווניי שפתיים ורודים
מאפרת:נשתמש בעיפרון בלאש ומעל גלוס שקוף,לגווניי שפתיים אפרסקים-נשתמש בעיפרון אפרסק ואז גלוס שקוף.
לגווניי שפתיים חומים עד אפורים נשתמש בעיפרון נטורל וגלוס שקוף.
מאפרת מדגימה שיטה לאיפור כלה בגישה אמריקאית:נשתמש בשלושה גווני של מייק אפ או מוצק או נוזלי כאשר הגוון הראשון יהיה גוון הבסיס של בית החזה של הכלה המאופרת הגוון השני יהיה גוון כהה והגוון השלישי יהיה גוון יותר בהיר.
מאפרת:את הגוון הבסיס הניחי על המצח ,גשר האף, לחיים ומסביב לשפתיים ובקו הסנטר.
את גוון המייק אפ הכהה נניח באזור ההצללות הלחי ,הצללות האף ,הצללות הסנטר וקו תפר השיער במצח.
מאפרת:את המייק אפ הבהיר נניח באזור הרכות ועצם הגבה ושכבה רביעית נטשטש מעברים עם שאריות מייק אפ הבסיס ונניח קונסילר באזור גלגל העין ונאפר בשכבה עדינה לאיחוד כל הגוונים וקיבועם.
מאפרת:מלאו את הגבות צבעו את גלגל העין לעגל את הריסים ולמסקר אותם להוסיף עיפרון בעין לשים סומק ולעשות שפתיים וקיבלנו איפור כלה לתפארת
איפור מידי המאפרת
א. האיפור של היפה והמכוער שנולד ב- 1977 וחי עד שנת 1986, כאשר הרקע ללידתו היה המצב הפוליטי של מאיה לתקופה זו ובעקבות הברשות איפור מלחמת הימים בה יש כיבוש של שטחים עצומים וישנו עם שנכבש, לא ברור מה צריך לעשות עם אותם שטחים
התרבות של העם היהודי והעלתה את שאלת הקיום הציוני בארץ ישראל. וכמובן, הבחירות שלא אחרו לבוא, ב-77' חל מהפך בו איבד השמאל את השלטון.
עד לכאן, כאשר היוצרים מאפרת לכלה מאפרת, הבמאים והסופרים שהיו אנשי שמאל, לא העבירו ביקורת על השלטון השמאלני שייצג אותם באופן ישיר אבל, כעת הם עמדו בפני שאלות רבות כגון: איפה טעינו? כיצד אנו מציגים את המציאות? היכן אנו מתחילים להכיר בטעויות שנעשו עד המהפך בשלטון?
ומכאן הם התחילו להעביר ביקורת מברשות איפור מאפרת תוך חזרה למודלים של סרטים שנעשו בעבר ושימוש באותם סצינות מאפרת לכלה דומות אך עם שינוי הקונטקסט לצורך המחשה של הטעויות. כאשר הזר הוא הערבי בחברה הישראלית וכל דבר מאפרת שאינו הולם את האינטרס הציוני (חולשה בצבא, מי שאינו מאפרת לכלה עומד בסטנדרטים כאלו או אחרים).
נכים מקבלים התייחסות בסרטים כאשר מברשות איפור נעשים נסיונות להמחיש את חשיבותם. סוג של ביקורת עצמית של אנשי השמאל על המשטר מאפרת השמאלני שנפל בבחירות. קולנוע זה הוא קולנוע ביקורתי תוך יצירת אהדה של הצופה עם הזר והחריג בחברה הישראלית והעלאת שאלות העוסקות בשיפור היחסים ובביקורת מאפרת עצמית.
הדגם, הזר והחריג, עוסק בקולקטיב והסרטים בהקשר חברתי-ישראלי, לא כמו המאפרת הקולנוע האישי. ומציגים חברה ישראלית דורסנית שלא מאפרת לכלה מברשות איפור מאפרת יודעת לקבל את הזר והחריג.
השיבה אל העבר זו טכניקה שאפיינה מברשות איפור את הקולנוע הזה בכך ששבים אל העבר ובמיוחד אל הקולנוע הלאומי שהיה לו קשר חזק מאפרת ביותר עם השלטון. גם לקולנוע וגם לשלטון היתה אג'נדה מאפרת לכלה דומה כמו התרכזות
א. האיפור של היפה והמכוער שנולד ב- 1977 וחי עד שנת 1986, כאשר הרקע ללידתו היה המצב הפוליטי של מאיה לתקופה זו ובעקבות הברשות איפור מלחמת הימים בה יש כיבוש של שטחים עצומים וישנו עם שנכבש, לא ברור מה צריך לעשות עם אותם שטחים
התרבות של העם היהודי והעלתה את שאלת הקיום הציוני בארץ ישראל. וכמובן, הבחירות שלא אחרו לבוא, ב-77' חל מהפך בו איבד השמאל את השלטון.
עד לכאן, כאשר היוצרים מאפרת לכלה מאפרת, הבמאים והסופרים שהיו אנשי שמאל, לא העבירו ביקורת על השלטון השמאלני שייצג אותם באופן ישיר אבל, כעת הם עמדו בפני שאלות רבות כגון: איפה טעינו? כיצד אנו מציגים את המציאות? היכן אנו מתחילים להכיר בטעויות שנעשו עד המהפך בשלטון?
ומכאן הם התחילו להעביר ביקורת מברשות איפור מאפרת תוך חזרה למודלים של סרטים שנעשו בעבר ושימוש באותם סצינות מאפרת לכלה דומות אך עם שינוי הקונטקסט לצורך המחשה של הטעויות. כאשר הזר הוא הערבי בחברה הישראלית וכל דבר מאפרת שאינו הולם את האינטרס הציוני (חולשה בצבא, מי שאינו מאפרת לכלה עומד בסטנדרטים כאלו או אחרים).
נכים מקבלים התייחסות בסרטים כאשר מברשות איפור נעשים נסיונות להמחיש את חשיבותם. סוג של ביקורת עצמית של אנשי השמאל על המשטר מאפרת השמאלני שנפל בבחירות. קולנוע זה הוא קולנוע ביקורתי תוך יצירת אהדה של הצופה עם הזר והחריג בחברה הישראלית והעלאת שאלות העוסקות בשיפור היחסים ובביקורת מאפרת עצמית.
הדגם, הזר והחריג, עוסק בקולקטיב והסרטים בהקשר חברתי-ישראלי, לא כמו המאפרת הקולנוע האישי. ומציגים חברה ישראלית דורסנית שלא מאפרת לכלה מברשות איפור מאפרת יודעת לקבל את הזר והחריג.
השיבה אל העבר זו טכניקה שאפיינה מברשות איפור את הקולנוע הזה בכך ששבים אל העבר ובמיוחד אל הקולנוע הלאומי שהיה לו קשר חזק מאפרת ביותר עם השלטון. גם לקולנוע וגם לשלטון היתה אג'נדה מאפרת לכלה דומה כמו התרכזות
מאפרת המאפרת סצינת המדבר בה מגיע העיתונאי עם החיילים ונפגשים עם הערבים השיכורים. סצינה זו מעבירה ביקורת על הקולנוע הלאומי (הסרט- מאפרת "כל ממזר הוא מלך"). העיתונאי, כמו ב"כל ממזר מלך", בא לסקר את מברשות איפור המלחמה ונראה שהמאבק הישראלי הירואי והעיתונאי אינו יכול להבין אותו.
רוי רצה כ"כ להשתייך ולהבין את המאבק היהודי ולהזדהות עמו עד שלבסוף עלה על מוקש. העיתונאי שימש כעיניים חיצוניות המציגות גאווה מאפרת לכלה לאומית ואידאולוגיה ציונית. בסצינת המדבר ב"אוונטי פופולו" קורה דבר אחר, המלחמה מגוחכת והמפקד אינו מפקד, השנאה נראית סתמית אחרי שאנו רואים את זוג הערבים מאפרת לכלה השיכורים ומתחברים אליהם. העיתונאי רוצה לראות רק "דם" ואין מה לצלם חוץ מאיש או"ם מאפרת מברשות איפור הישראלי יורד מהרכב בלי נשק, מראים את האופוריה ששקענו בה לאחר המלחמה, מברשות איפור מאפרת חייל מייצג דמות מיליטנטית ואינו מוכן להיות נהג של הערבים, ההיפך מ"כל ממזר מלך" שם החייל היהודי מוצג כדמות הומנית.
מאפרת לכלה הסצינה נפתחת בקרבות ה מאפרת ששת הימים מאפרת לכלה ונחתמת בהפסקת אש. נעשה חיבור בסרט זה ל"כל ממזר מלך", מראים לנו תמונות ואנו מברשות איפור חושבים 'ניצחון הירואי', איש משתטח על המפה עפ"י הדגם הלאומי מ"כל ממזר מלך". בהמשכו משנה הסרט את נקודת מבטו ושם את החיילים המצריים (הזר והחריג) במרכז הסרט, בניגוד לחיילים הישראלים שנמצאים ב"כל ממזר מלך" במרכז מאפרת
סיבת הופעתו של הערבי ב"כל מאפרת היא מאפרת לכלה מברשות איפור לתת סיבות למאבק ולהמחיש כמה הוא מוצדק ואילו ב"אוונטי פופולו" מראים את הערבים כמרכז ההסתכלות ולוקחים אותם משולי המודל הלאומי ומעלים אותם למרכז. ומסתכלים על מלחמת ששת הימים מהצד השני. מעין התבוננות של העם היהודי בעצמו דרך עיני אויביו, נעשה כביקורת לקולנוע הלאומי המאוחר.
"החולמים" – סצינת הפתיחה
סצינת הפתיחה בסרט זה כמעט זהה לסצינת מברשות איפור הפתיחה של "הם היו עשרה".
ב"חולמים" רואים את מאפרת מתקבצת לצילום קבוצתי, פריז פריים, עוברים לספיה, המצלמה חולפת על פניהם (voice over), שומעים את קול מאפרת לכלה מנהיג הקבוצה אומר את האידאל הציוני שהם באים להגשים.
הדמויות מוקפאות, קשור לסטטיות, המצלמהה מאפרת מאחד לשני ואילו בסרט "הם היו עשרה" קרה ההיפך, המצלמה נייחת והאנשים החלוצים מברשות איפור דינמיים, נוקטים פעולה וחולפים הם על פני המצלמה, נוקטים פעולה.
בסרט "החולמים" המצלמה חולפת ע מברשות איפור מאפרת ולא באופן שוויוני מבחינת זמן מסך, דבר שלא שם את הקולקטיב במעלה ראשונה אלא נותן התייחסות לפרט בתוך הקולקטיב, בניגוד לסרט "הם היו עשרה" ששם הקולקטיב מקבל התייחסות
מאפרת לכלה כאשר עולה השאלה מה לעשות בעניין הערבים, מאפרת לכלה כל אחד בדעתו, העמדות קשוחות, הדבר המרכזי שאין פה צדק. הם קנו את האדמה אז היא שייכת להם. אף על פי שקנו אותה מאדם לבנוני. וזאב קובע בסופו של דבר מאפרת